دعایم کن

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت1:05---14 شهريور 1390
سلام مرسی سر زدی بازم از این کارا بکن

بای تا های
پاسخ:ممنونم که اومدی


ayda
ساعت10:01---18 تير 1390
سلام تبریک میگم وب قشنگی داری

واسم خیلی دعا کن علی جان
پاسخ:سلام ممنونم که بهم سر زدی حتما


mohandes amooshahi
ساعت12:20---3 تير 1390
سلام وبلاگ خوبي داري به منم سر بزن واگه خواستي منا با عنوان IRANEMANOTO لينك كن و نظر بزار تا منم با هر عنواني كه دوست داري لينكت كنم بهم سر بزن منتظر نظرت هستم
پاسخ:چشم دوست عزیز بهت سر میزنم


a.m
ساعت0:02---1 تير 1390
اگر عاشقانه میخوای بیا وب من حال کن
پاسخ:چشم


Asal
ساعت11:31---24 خرداد 1390
سلام وبلاگت واقعا خوبه

شما به عضویت در سیستم کسب درآمد از پرشین هیت دعوت شده اید...



بایک عضویت 5000 هزارتومان تو اکانتت اضافه می شه تو این سایت می تونی ماهیانه بیش از 2 میلیارد درآمد داشته باشی

زود رو لینک زیر کلیک کن:

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=7669

شکی نداشته باشیدکاملا رایگان وصددرصد قانونیه جهت دادن امتیاز روی بنر ها کلیک کنید

بیا به وبلاگ من و رو اولین تبلیغ کلیک کن

ممنونم دوست عزیز..
پاسخ:تو وبلاگ قبلی این کارو کردم خبری نشد


عطرین
ساعت14:40---18 خرداد 1390
در دل اميد دارم و در سر هواي دوست

من طوطياي چشم کنم خاک پاي دوست

از من به دور گشتم و از خويشتن تهي

جز آرزوي نيک ندارم براي دوست

گويند انتظار بسي سخت و مشکل است

من در به در شدم که بيابم سراي دوست

هر محفلي برفتم و هر مجلسي شدم

تا بشنوم ز ناي کسي من نواي دوست

با ياد دوست هر سحرم شام مي شود

اي کاش بشنوي کلام مرا اي خداي دوست

از شعله فراق شدم پاک و سوختم

يک ذره مانده از من و آن هم فداي دوست


پاسخ:ممنونم که بهم سر زدی ومنو قابل دونستی


مریم
ساعت17:05---9 خرداد 1390
سلام ممنون که بهم سر زدی وب نازی داری بازم بهم سر بزنپاسخ:حتما ممنونم که اومدی

مهدی
ساعت14:59---8 خرداد 1390
سلام وبلاگ زیبایی داری و مطالبتون هم زیباست خوشحال میشم به من هم سر بزنید
پاسخ:ممنونم چشم حتما دوست من


shahab
ساعت20:02---1 خرداد 1390
اسم قاشق را گذاشتی قطار....هواپیما....کشتی تا یک لقمه بیشتر بخورم! یادت هست مادر؟ شدی خلبان، ملوان، لوکوموتیوران ....، میگفتی بخور تا بزرگ بشی، آقا شیره بشی!.... و من عادت کردم که هر چیزی را بدون اینکه دوست داشته باشم قورت بدهم حتی بغض های نترکیده ام را.......... پیشاپیش روزت مبارک مادر عزیزم ...





تقدیم به همه مادران..........





خانم همه مدیونن که اگه این نظر رو را تو هفت تا وبلاگ نگذارند.
پاسخ:سلام خوبی ممنونم بهم سر زدی از لطفتم ممنونم


ayhan
ساعت23:04---29 ارديبهشت 1390
سلام خيلي از وبلاگت خوشم اومد

اگه خواستي با هم تبادل لينك كنيم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن بعد بهم خبر بده تا با هر نامي خواستي لينكت كنم

منتظرت هستتتتتتم
پاسخ:معذرت میخوام چون من میخوام تنها ترین باشم بابت همین لینک نکردم شرمنده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ جمعه 16 ارديبهشت 1385 ساعت 11:35 توسط حجت